måndag 2 februari 2009

Ett tag sedan sist

Jag har verkligen inte orkat att uppdatera här senaste tiden.
Dels så har jag ganska mycket i skolan och egentligen ingen vilja att plugga, så jag ligger mest och glor på dåliga filmer när jag inte jobbar.

För att sammanfatta senaste tiden.
I fredags så firade jag Hugo, det var hur kul som helst och det tror jag att Hugo också tyckte.
"Fan vilket u-landsproblem". haha.
Sen på lördagen så var jaghelt plakat.
Söndagen likaså, låg och såg på hela Pussycat dolls 2-marathonet, därefter följde Highschool musical. OMG! typ..

Idag har jag blivit uppbokad mån, tis tors= Hedeskolan musiklärare. Fredag=Kapareskolan hemkunskapslärare.
Synd att torsdagen bara är sådär 2.5 timmar, då får man ju nästan bara 300 spänn i lön :/

Sen har det hänt något mer. Men det tycker jag förtjänar ett eget inlägg.

Inga kommentarer: