onsdag 4 februari 2009

Sår på halsen

Upptäckte just att jag har ett sår på halsen. Jag vet precis var det kommer ifrån...
Ja, alltså, jag är jävligt dum och igår när jag skulle dra upp dragkedjan på jackan så fastnade den i halsen... trodde inte ens att det blev ett märke men där ser man.
Imorgon förändrar jag mig.
Skall först efter jobbet gå och köpa hårfärg.
Sen skall jag antingen vidare och köpa ny foundation, någon som faktiskt matchar min hudton, och sedan hem och klippa och färga. Alternativt så åker jag och köper foundation innan jobbet och hårfärgen efter och sedan hem så slipper man befinna sig i Kungsbackas affärer samtidigt som alla andra idioter. Anyway, imorgon blir det nytt och förhoppningsvis är jag redo för seriösa beslut när jag får förändras lite.

YES! Nu fick jag mail från cdon.com och min fransk-skiva kommer imorgon!
Äntligen kan man börja köra hårt med Franskan också. Får jag bara min nya dator så är jag redo för alla äventyr!

NU BLIRE HALV ÅTTA HEMMA HOS MIG!! JOHANNES, ÄR DU ONLINE?

Inga kommentarer: