onsdag 11 februari 2009

GE MIG

Gud, Jonas du har väckt något fruktansvärt ha-begär i mig. Jag behöver spara mina pengar inför hösten och ändå så har idag varit en enda shopping spree!

Jag har köpt:
Öronhängen, väska och randig t-shirt på Gina Tricot.
Randig tröja på indiska.
Vit blus på tradera.
Rutig kavaj på tradera.
Kurslitteratur och nöjeslitteratur.

Jag vill och skall köpa en grå kavaj och svarta pumps.
Nu hittade jag det här som jag verkligen vill ha men inte kommer att köpa.

Tänkte anmäla mig till högskoleprovet men jag har inte kommit fram till om jag skall göra det i Varberg eller om vi skulle göra det tillsammans, du och jag Hugo, i Göteborg? Risken är väl att vi inte ens får vara på samma ort om vi anmäler oss nu. Jag skulle nog hamna i Kungsbacka. :/

Sen måste jag köpa tågbiljetter till måndag. 240 spänn t/r Kungsbacka-Halmstad.

JÄVLA LIV FYLLT UTAV UTGIFTER.

Dessutom går mitt busskort ut i nästa vecka... jippie...

Inga kommentarer: